Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Hybrid View
-
10-03-11, 21:46 #1
Sv: Jente 10 år, lavt stoffskifte pg mye magevondt
Jo, det er frivilligt, men på nettet fungerer det sådan, at manglende svar virker på samme måde, som når man i den virkelige verden vender ryggen til uden at hilse.
På den anden side, har du måske mest lyst til at "tale" med andre forældre til børn med hypothyreose. Sagen er blot denne, at det er os med sygdommen, der kan hjælpe din datter. Med andre forældre i samme situation kan I støtte hinanden som forældre til et sygt barn, og udveksle forælder-erfaringer med hinanden, men I bliver ikke klogere på sygdommen. Det kan man kun når man selv har den, og netop det kan vi hjælpe med til at forstå hvordan man bedst kan hjælpe et barn med denne sygdom. Selv lægerne og endda speciallæger ved forbløffende lidt om hvad der rykker og hvad ikke gør. Det er vi mange her der kan bevidne, så det bedste altid er, at lære sig op til at være på forkant selv. Der er ikke så meget rum for diagnose-, medicinering- og ellers behandlingsfejl, når det gælder et barn i voksealderen.
Ellers mange hilsner til dig, og god bedring til din datter.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg er en jente på 28 og lider av lavt stoffskifte
Av mokka i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 11-11-10, 21:40 -
"Flink jente" syndromet vs binyrene.
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 04-08-10, 22:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Jeg er en jente på 26 som fikk påvist hypotyhreose i jan 06.
Av Synne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 08-04-07, 00:50 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat

Bokmerker