Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Hvis man blir gravid
Threaded View
-
09-03-11, 19:31 #3
Sv: Hvis man blir gravid
Jeg ble henvist til seksjon for hormonsykdommer på Haukeland sykehus fordi fastlegen ikke ville øke dosen selv. Legen på Haukeland mente at fastlegen burde økt dosen med 50 % ved bekreftet graviditet. Jeg måtte vente flere uker på time hos spesialist, og dosen ble ikke økt før i uke 10. Ukene før dette merket jeg tydelige symptomer på at stoffskiftet var på vei i feil retning.
Jeg fikk altså økt dosen med 50 % uten at det ble lagt vekt på blodprøvesvar. Noen uker etter økningen merket jeg stor bedring, og har vært frisk og rask hele graviditeten. Trodde ikke at jeg kunne bli helt bra på Levaxin, men det var visst bare fastlegen som aldri har gitt meg høy nok dose. Ca. 1 mnd etter fødselen kjente jeg tegn til overdosering, og har redusert med 25%. Det er nå 1 mnd siden jeg reduserte dosen og jeg føler meg fremdeles så frisk som jeg ikke har følt meg siden jeg begynte på Levaxin i august 2008.
GMAJeg er fortvilet og trenger hjelp!
Kan man kreve å få prøve medisin mot lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
Opplever da at til mer sliten jeg blir, så blir jeg overfølsom.
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-12-07, 16:00 -
Hvis man blir gravid.....
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 80Siste melding: 22-10-07, 18:32 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23 -
Liothyronin
Av madonna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 01-08-06, 07:28

Svar med sitat
Bokmerker