Viser søkeresultater 1 til 10 av 66

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Får Armour i morgen - hjelp :)

Eh ... jeg spiser rosenrod for en sikkerheds skyld. Jeg har en utroligt slidt økonomi efter et skrækkeligt halvandet år, hvor jeg blev hærget af Ny Eltroxin og Euthyrox. Jeg har ikke haft penge til at blive testet endnu, og det er mig, der skal betale, eftersom jeg har været i privat regi for at få thyroid, som mange læger i DK har mange, mange fordomme overfor.

Redigert: Så kan man sige, at hvis man har trætte binyrer, så bør man vel ha symptomer ... men jeg har ikke svimmelhed og de andre ting, jeg har læst om her på forummet. Men der er da et eller andet, der ikke virker, fordi jeg sover så dårligt for tiden. Så er der, uanset om man er syg eller ej, alt muligt som ikke funker. Men hvad der kom først ved jeg ikke. Så lige nu ser jeg tiden an, spiser thyroid og forsøger at slappe af

Men ja, spyt-test er bedst, og den skal man uanset selv betale (selv om der var en i går, som skrev, hun havde fået sådan en test via et hospital - jeg kan ikke finde det lige nu, men jeg tror, det var Haugesund hospital)

(Og så har jeg i øvrigt lige holdt en lille pause med det fordi jeg fik halsbetændelse. Men det var muligvis heldigt, eller i hvert fald har jeg lige læst et sted, at man skal holde pause med det efter nogle uger for at det skal kunne blive ved at virke.)

Sist endret av Nielsigne; 09-03-11 kl 13:31 Begrunnelse: tilføjelse vedr. symptomer

Lignende tråder

1. Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
    Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 08-12-09, 15:59
  2. Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
    Av b@mbi i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 53
    Siste melding: 18-11-09, 21:00
  3. Trenger hjelp til å overbevise legen i morgen
    Av Ida Helene i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 14