Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
13-11-07, 19:17 #26
Masse erfaring her med doser opp og ned og trening, og er enig i din konklusjon.
Men det er et toegget sverd. For lavt - og for høyt mister jeg (jeg får si jeg, for det er bare mine egene erfaringer) motivasjon. For høyt orker jeg ikke trene, lett for å få en følelse av influensa da, og hvis jeg trener er det ikke noe krutt igjen.
For lavt kan jeg trene hvis jeg bare trener sjelden, men litt for lavt går ganske bra.
Aller best syns jeg det er en stund etter at dosen er senket litt, men det varer ikke så lenge gitt.
Trur aldri jeg kommer til å trene som før, jeg må kutte på intensiteten på drag, og må ta det svært rolig på lengere turer.
Jeg føler likevel at det er bedre å trene enn ikke å trene ......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
Jeg er en jente på 26 som fikk påvist hypotyhreose i jan 06.
Av Synne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 08-04-07, 00:50

Svar med sitat
Bokmerker