Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
19-05-06, 22:35 #19
Jeg er i tilsvarende situasjon. Fikk lavt etter fødsel nr 1, ble hyper 1 mnd etter fødsel nr 2, var det i 9 mnd og opplever et fall i FT4 nå. Jeg hadde samme TSH på FT430 og FT4 14 (prøver tatt med 1 mnd mellom). Endokrinologen min forklarte det med at TSH reagerer noen ganger litt sent. Jeg vet ikke om dette er tilfelle for meg, men får vite på nye prøver ved månedsskiftet.
Selv om min FT4 har falt er ikke alle hypersymptomene helt borte enda, så det er tydelig at de henger kraftig igjen. Kan det være saken hos deg? Du lå jo heftig høyt en stund du også.
Jeg har også ammet oppi alt dette, og det er klart at kroppen er helt ute og kjører hormonmessig. Det jeg er helt sikker på var hypersymptomer hos meg var rask puls (hvilep på 100), ekstrem varme/svette, skjelvinger på hendene og ekstrem tørste. I mildere grad er jo dette noe som også kan opptre i forbindelse med amming (bortsett fra skjelvingene muligens).
Jeg er svimmel både på høyt og lavt faktisk.
Jeg sluttet forresten helt på tyroxin i februar, da reduksjon ikke hjalp. Avventer nå oppstart igjen.Fra hypo til hyper på null komma svisj - og tilbake igjen - eller??? Foreløpig frisk
Lignende tråder
-
etter graviditeten...
Av lotten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 24-02-09, 23:24 -
styre etter TSH
Av Bittebitt i forumet TSHSvar: 11Siste melding: 28-10-07, 17:55 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13

Svar med sitat
Bokmerker