Sitat Opprinnelig skrevet av Ceci Vis post
Snakket forøvrig med en i familien som er lege i dag. Det var han som henviste meg til den første fastlegen som håndterte stoffskiftet mitt. Det er ganske trist egentlig, han insinuerte at alt var psykisk. Og at stoffskiftet ikke har så mye å si, og at man skal være meget lav før man merker noe til det. Det er jeg uenig i.. Pluss at noen er vel mer sensitive enn andre? .......

Sist gang var jeg dårlig en stund.. Er faktisk litt bedre i dag, så det skal jeg være glad for Man må dessverre bare innstille seg på en periode hvor kroppen må omstille seg..
Så synd at du fikk problem med overgangen. Jeg gikk jo rett over, og hadde ingen problemer. Men vi er forskjellige!

Jeg tok 100µg Levaxin + 20 µg Lio da jeg byttet over til 125 mg Erfa thyroid. Ser at du tok litt mindre Levaxin og halvparten av min Lio-dose,men gikk over til 120mg Armour. Det kan kanskje forklare begynnerproblemene?

Ikke tro at det er psykisk om du ikke føler det selv. Mange (inklusive meg selv) har fått antidepressiva en tid. Og jeg tror også at det var problemer med stoffskiftet da jeg fikk mine "lykkepiller".

Håper at det hjelper nå når du har gått ned i dose!

Lykke til!