Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
23-02-11, 18:34 #8
Sv: Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Hej Anisa og Lisbeth
Tusind tak for jeres svar. Det er SÅ dejligt at I gider at dele ud af jeres erfaringer
Ja, jeg må indrømme, at jeg også underdrev, da jeg skrev "lidt" ! Da jeg fik fjernet den ene halvdel af skjoldbruskkirtlen i 1998, havde jeg jo ingen problemer bagefter, så da jeg fik konstateret knuder igen i 2009, troede jeg, at jeg måske kunne beholde noget af kirtlen eller få strålebehandling eller radioaktivt jod. Men lægen sagde, at det ikke ville hjælpe ret længe, for om nogle år, ville jeg alligevel have knuder i hele kirtlen, og så skulle den alligevel fjernes. Sådan som jeg forstod det - så kunne det ikke betale sig at vente på det.
Men det skulle jeg da så sandelig have gjort!!
Nå, men jeg arbejder også på at få det bedre. Er meget lykkelig for, at have fundet dette forum
Men må nok også se i øjnene, at jeg skal til at acceptere, at det ikke bliver som før - og dermed ikke sagt, at jeg ikke kan få det godt igen; det bliver så bare på en anden måde.
Tusind tak for dit link, Lisbeth - jeg vil straks kaste mig over det. Har ikke hørt om PTH før, men går ud fra, der står noget i dit link.
Også tak til dig, Anisa for at henvise mig til Eirin's indlæg. Jeg prøver at søge efter det.
Kram til jer begge
Lignende tråder
-
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 24-06-15, 16:44 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Trætte binyrer og træning
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-01-11, 05:58 -
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 19Siste melding: 13-05-10, 17:28 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32

Svar med sitat
Bokmerker