Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
16-11-07, 22:29 #36
Tusen takk for svar Beate!
Har vært på Aker igjen og diskutert prøvesvarene. Som du skriver så mener også legen at TSH kommer til å stige snart ettersom stoffskiftet synker. Hun sa også at det er ganske vanelig å synke i stoffskifte når man er gravid, mye fordi blodet også er "tynnere" og det påvirker prøveresultatet. Jeg skal ikke begynne med levaxin enda. de vil se om TSH begynner å stige igjen først.
Babyen har egen kjertel og er ikke avhengig av mitt stoffskifte lenger. det viktige er å følge med på om TRAS stiger i svangerskapet fikk jeg beskjed om. Jeg har også fått beskjed om at jeg mest sannsynlig får tilbakeslag etter fødsel, alt fra 3 uker til 6 mnd etter fødsel. Men det velger jeg å ikke bekymre meg om nå. Det viktigste er at babyen har det bra og at verdiene er ok nå.
Fikk du Graves tilbake etter fødsel? Hva slags oppfølging fikk du da? Fikk også beskjed om at jeg kan ende opp med lavt stoffskifte etter fødsel også.. Legen sa forøvrig at hun kom til å anbefale meg operasjon hvis Graves kommer tilbake etter fødsel. dette fordi jeg er ung og hun mente det da ville kunne bli et problem gjennom livet at Graves "kommer og går".
Gratulerer med en liten gutt!! Kjempe bra at alt gikk fint i svangerskapet
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Helt ny med Graves sykdom
Av Guri i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 02:06 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Medfødt hyperthyreose igjen
Av Majsa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 14Siste melding: 11-05-08, 12:07 -
Diverse om Hyperthyreose
Av Anne Ma i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 00:20

Svar med sitat
Bokmerker