Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
09-03-07, 21:16 #21
Hehe..
Glemte å si at jeg selvfølgelig fikk lavt stoffskifte etter radiojoden. Må ta levaxin resten av livet. Syns det har gått bra jeg. Stort sett..
Men da jeg ble gravid ble stoffskiftet brått velidg lavt. (Høy TSH først og fremst). Det er helt vanlig. MULIGENS en årsak til spontanaborten, men det vet man jo ikke.. Man må trappe opp levaxiondosen tidlig i svangerskapet. det ble nok gjort for sent. Viktig å ha tett oppfølging av endokrinolog tidlig i svangerskapet!
Nå er jeg tilbake på min gamle levaxindose, men stoffskiftet er litt for lavt. Må nok få mer levaxin. Bortsett fra en 4-5 kg ekstra har jeg ikke merket så store problemer av dette ennå. I mellomtiden går jeg i ekstra store bukser
Heh.. Regner med kiloene går av igjen når jeg får stoffskiftet på riktig nivå igjen. Det trenger ikke ta så lang tid det nå. Mulig jeg er litt naiv optimist om dagen
Jeg har begynt å trene litt , det går bra og jeg klarer å jobbe 100 prosent. Jeg er lite ute og farter, det er noe av det mest slitsomme jeg vet. Men tross alt, jeg har det bra
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Helt ny med Graves sykdom
Av Guri i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 02:06 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Medfødt hyperthyreose igjen
Av Majsa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 14Siste melding: 11-05-08, 12:07 -
Diverse om Hyperthyreose
Av Anne Ma i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 00:20

Svar med sitat
Bokmerker