Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
31-01-11, 08:59 #6
Sv: stressdosering ved psykisk stress?
Kondolerer Blondie og varme tanker til deg og din far, akas.
En god natts søvn hjelper på det aller meste. Har du melatonin i huset er det kanskje den rette tiden for en tablett. Og så føle på kroppen hva den sier etterpå.
Å "trekke opp urverket ekstra hardt" ved hjelp av stimuli i en sånn prosess er jeg personlig litt bekymret for. Jeg tror det er bra å bruke både t3 og hc når alt ligger til rette for at man skulle ha følt seg bedre, men kroppen ikke vil. Men ikke for å undertrykke naturlige reaksjoner. (Usikker på om at jeg formulerer meg forståelig her?)
I en tung psykisk situasjon vil jeg tro (NB - bare min tro) at det er bedre å legge ting til rette for å "trå vannet" - f.eks ved god søvn og ro. Det vil jo være lettere å gå på en smell ved t3-økning også i en sånn situasjon, tenker jeg?Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-07-11, 10:45 -
Stressdosering hydrocortison
Av Blondie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-10-10, 19:51 -
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10 -
Har hypo. men legen mener at symptomene er psykisk
Av Sienok i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 29-06-05, 21:12 -
lavt stoffskifte/psykisk
Av madonna i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 13Siste melding: 03-06-05, 16:34

Svar med sitat
Bokmerker