Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
31-01-11, 08:46 #6
Sv: stressdosering ved psykisk stress?
Jeg har det som Honeybob; merker ikke forskjell om jeg doserer ekstra ved stress. Eneste gangen jeg føler det har til hensikt å stressdosere, er ved sykdom, for å beskytte binyrene. Enkelte ganger da jeg foretok økninger med Erfa (for flere mnd siden) sa kroppen også i fra at den vil ha mer hc. Om jeg en sjelden gang tar meg alt for mye ut på en tur så har det forresten også hendt at jeg har stressdosert, men dette skjer alltid i etterkant. Jeg får feks ikke mer energi under en tur, om jeg tar hc under turen.
Lignende tråder
-
Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-07-11, 10:45 -
Stressdosering hydrocortison
Av Blondie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-10-10, 19:51 -
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10 -
Har hypo. men legen mener at symptomene er psykisk
Av Sienok i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 29-06-05, 21:12 -
lavt stoffskifte/psykisk
Av madonna i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 13Siste melding: 03-06-05, 16:34

Svar med sitat
Bokmerker