Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
16-08-10, 13:30 #6
Første møte med nav - trenger hjelp!
Hei! Jeg har nå fått diagnosen hashmito thyroditt og skal snart øke levaxingdosen. Er foreløbig bare på 25 mikrogram.
Jeg har siden sist jeg skrev her inne på forumet vært helt utrolig slapp og dårlig, og har ikke kommet meg i arbeid etter at jeg måtte slutte den forrige jobben i mai. Jeg måtte slutte fordi jeg forsøkte å rette all energien jeg hadde mot å stå i alle fag jeg hadde på mitt siste år på videregående. Det greide jeg heller ikke. Så nå ligger jeg her.. Uten jobb, og uten gjennomført utdanning. Jeg er bare 19 år, og har ikke en krone på konto. Jeg bor sammen med min kjære gjennom to år, og han har vært den snilleste man kan tenke seg, og har forsørget meg i lang tid nå. Men slik kan det ikke holde på for alltid. Han skal ikke lide økonomisk av min sykdom.
Jeg må snakke med NAV om hva de kan gjøre for meg. Jeg maste på den forrige legen min i 5 år om lavt stoffskifte uten å ha bli trodd. Når jeg endelig byttet lege hadde jeg en TSH på 12, og var helt utslitt (mentalt og fysisk). Det er sykdommen som har kastet meg ut av arbeidslivet, og jeg er ikke ute etter å overleve på NAV. Så snart jeg har blitt frisk nok, så vil jeg rett ut i arbeid. Det er ikke noe jeg liker mer enn å være aktiv og arbeide. Jeg har jobbet siden jeg var 14.
Men jeg er livredd for å snakke med NAV. Jeg har hørt så mye vondt, og at i allefall Hypotyreose er en sykdom de bryr seg lite om. Er det noen der med tips eller erfaringer om hvordan jeg skal representere saken min? Hvordan jeg skal gå fram?
Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker