Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Trenger hjelp til å få jenta mi til å forstå..

Hej

Hvor er det flot at du som kæreste træder til her. Heldigt, at du kender det fra din mor - kender man slet ikke til det, kan det jo se ud som hvad som helst inkl. ladhed

Held og lykke med projektet. Vend gerne tilbage med resultater af blodprøver og alt mulig andet. Hils din kæreste og sig, at får hun den rette behandling, er det det absolut bedste, hun kan gøre for sine børn. Og sig selv og dig, naturligvis. Men børn plejer at være den helt store motivation? Jeg kan se på mig selv og min datter, hvor meget god behandling betyder. Det er nærmest livet fra eller til ... Redigert: Og her mener jeg ikke behandling af hende (det har hun heldigvis ikke brug for) men behandling af mig !

Med hensyn til Spirulina og andre kosttilskud ville jeg personligt ikke begynde på noget, før de basale blodprøver af forskellig slags er i hus. Hvis man har fået taget nogle uden at have taget tilskud og andre mens man har taget tilskud, risikerer man vel, at de forskellige resultater trækkes skævt af hinanden, så der drages forkerte konklusioner og dermed går endnu længere tid, før man får en korrekt diagnose. Men det er så bare mit syn på det.

Jeg ved ikke, hvor meget, I kender til forskellige former for medicin på området, men der findes en række forskellige, og der kan være individuelle forskelle på, hvor godt man har det med den ene eller den anden slags. Og så er der endelig en lang række finurligheder, der støtter stofskiftet som fx vitamin D3, B12, selen med mere. De skal også med i betragtning.

En prøveperiode på Levaxin er vel et godt sted at starte
    Sist endret av Nielsigne; 23-01-11 kl 14:17 Begrunnelse: tilføjelse om at god behandling af mor er godt for barn

Lignende tråder

1. Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
    Av Anisa i forumet Familielivet med stoffskiftesykdom
    Svar: 8
    Siste melding: 28-12-11, 14:23
  2. Nå trenger jeg hjelp
    Av Gekko i forumet Presentasjoner
    Svar: 19
    Siste melding: 30-04-10, 16:34
  3. Hei. Trenger hjelp
    Av Månelys i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 26-10-08, 20:10
  4. Trenger råd/hjelp.....
    Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 37
    Siste melding: 09-01-08, 15:33
  5. Ei til som trenger hjelp
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 11-05-07, 17:41

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine