Tusen takk BeritM!!

Ja, jeg er jo heldig sånn sett at jeg kan bevege meg fritt uten at det affiserer binyrene noe særlig; men klart jeg har jo ikke hardtrent enda.. Samtidig merker jeg at jeg får en forværring/oppbluss av muskelsmerter og tretthet hvis jeg strekker strikken for langt i flere dager på rad.

Ja, det er frustrerende at legene ikke kan mere om binyretretthet. Forresten hadde jeg et fint førstemøte med NAV før jul, hvor arbeidsgiver var med. Og representanten fra NAV var veldig klar på at hun var kjent med binyretretthetsdiagnosen og problemene med å få diagnostisert det via blodprøver. Følte det som en lettelse, og arbeidsgiver får jo dermed også større tiltro til meg enn hvis jeg kun står på barrikadene og påstår ting alene.
Har forresten et veldig godt forhold til arbeidsgiver så langt. Han påsto forresten her om dagen, på et av teammøtene våre, at jeg er sykmeldt pga for hyppige harryturer til Sverige og pga de varene jeg angivelig kjøper der.. Klart man blir sliten av slikt..

Håper det begynner å ta seg opp enda mer for deg BeritM, du har fortjent det nå!