Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
20-01-11, 11:28 #2
Sv: Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
Hej StudenM

Ingen grund til ængstelse. Vi har stort set en god føling med, hvad er "for lidt" eller "for meget" og vores hyppige problemer udspringer fra, at netop hos kostvejledere, diætister eller læger får vi overvejende "for lidt"-rådene. Dvs. sådan set ikke til nytte, men når det er sagt, da ved jeg, at her er der folk som bruger 200 mcg selen i perioder med autoimmun overaktivitet, og ellers 100 mcg eller mindre pr dag, så der er ingen fare for overdosering.
Her kan du læse lidt af, hvad brugere har postet om deres viden om, og brug af selen:
Sink og selen - stagnerer en antistoffprosess mot kjertelen"Rosaelefant" er din kollega, der studerer samme (?) fag og har hypothyreose. Her er hendes tråd: Ernæringsstudent med hypothyreose
Ikke korroder! Selen - antioksidant og spormineral
Hashimoto's og selen
Selen
Selen og zink-tilskudd
Thomas om paranøtter og selen
Ellers kan du bruge søgning på forummet. Avansert søk kommer du længst med (men søgeord må mindst være på 4 bogstaver).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Er det noen som har prøvd rettslig søksmål mot helsevesnet pga for sen diagnosering?
Av maba i forumet FeildiagnoserSvar: 7Siste melding: 31-03-13, 19:12 -
kost uten melk og hvete? noen prøvd?
Av isa1 i forumet GlutenfrittSvar: 4Siste melding: 07-03-10, 14:59 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat

Bokmerker