Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
19-09-09, 17:09 #1
Noen som har prøvd Fibromyol?
Ligger kanskje litt på kanten av stoffskiftet, men som legen min sa er det jo litt "flytende skiller" mellom hypotherose og f.eks fibromyalgi.
Jeg ble anbefalt av henne å kjøpe Fibromyol, fordi den kunne hjelpe mot muskelsmerter og leddproblemer. Noe jeg har mye av om dagen.
Det er jo verdt et forsøk. Tenkte kanskje det var flere her som hadde prøvd den, for muskelvondt er vel ikke helt ukjent for oss?10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
19-09-09, 22:56 #2
Sv: Noen som har prøvd Fibromyol?
Nei muskelvondt er ikke ukjent - det er sikkert.
Det var vel det som gjorde at jeg begynte å oppsøke helsevesenet.
Og det mange år før noen prøvde seg på en stoffskifteprøve......
Hos meg rettet ikke muskelplagene seg før jeg kom på Armour.
16år på allskens doser Levaxin klarte ikke å få bukt med disse (ei heller en hel masse andre)
Fibromyol er nok av nyere dato, så den har jeg ikke prøvd.
Jeg ville vel satset alt på å få iorden stoffskiftet og vitamin/mineral balansen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-09, 09:31 #3
Den var veldig dyr også fant jeg ut. fra 260-280.- for 30 tabletter! Så lenge de får med foreningene til å anbefale den kan de vel ta hva de vil.
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
-
20-09-09, 10:11 #4
Skummet fort gjennom noen kjente utelandske nettbutikker og jeg fant ikke noen billige.
men jeg fant denne :
http://www.fibromyalgi.no/forside/fo...prat/fibromyol
Så glemte jeg jo nesten Anisa sitt forum : http://www.overgangsalderen.net/foru...ad.php?t=11039Sist endret av Hansen; 20-09-09 kl 10:31
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
09-12-09, 23:30 #5
Moren min prøvde fibromyol og syntes den virket kjempe bra. Jeg har holdt meg til voltaren eller diclofenac, men skal jammen koste på meg fibromyol og prøve den en gang også.
-
10-12-09, 09:16 #6
Jeg har spist opp en pakke, og kan ikke si at jeg merket noen forskjell. Kan nok hende man må ta den lenger for å merke noen bedring, men jeg har jo ikke tålmodighet.
Prøver istedet stor dose med Omega 3, 6 og 9, samt magnesiun (hadde stor mangel på det) og har faktisk blitt mindre stiv og har mindre muskelvondt.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
kost uten melk og hvete? noen prøvd?
Av isa1 i forumet GlutenfrittSvar: 4Siste melding: 07-03-10, 14:59 -
Har dere prøvd sånn lys som gir energi?
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 10-12-07, 17:27 -
Får psykomotorisk fysioterapi-andre som har prøvd?
Av Tor i forumet Alternativ behandlingSvar: 4Siste melding: 24-10-07, 15:21 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59
Svar med sitat

Bokmerker