Vi er alle forskjellige. De som har sluttet på levaxin på grunn av fraværende virkning eller bivirkninger vil nok neppe få noen god løsning ved å tilsette levaxin til thyroid. Det vil jo enten bare pynte på blodet, elelr i verste fall tilføre bivirkninger.

Men det finnes også dem som har byttet på grunn av "lav virkning" på levaxin og "bedre på thyroid" - blant disse finnes det nok folk som kanskje får den ultimate virkningen ved blanding.

Selv hadde jeg 90-95% bedring på levaxin, men valgte å forsøke 100% thyroid med tanke på langsiktigheten. Så langt er jeg fornøyd, men er ikke fremmed for å forsøke med tilsatt t4 dersom det blir nødvendig.
Pr i dag kjennes det ikke sånn og jeg foretrekker én type medisin framfor 2. (Så skal det sies at jeg ikke har tatt noen blodprøve etter jeg har fått stabillisert på 150mg /2,5 grain... og føler vel heller ikke noe behov for at en lege skal blande seg borti doseringen nå - jeg har det bra.)

Men igjen - vi er forskjellige og om du ikke hadde problemer med levaxin på noen måte så er det ingenting i veien for å forsøke.

Ellers er jeg enig med Anisa - ikke la tsh-en styre medisineringen din. Du kan til nød høre på den som et argument, men kroppen bruker t3 og t4 og dermed MÅ disse vekte mer i vurderingen.... Og la først og fremst hva du selv kjenner vekte mest. Før symptomdagbok - ta tempen og/eller pulsen innimellom sånn at du kjenner til hva som er normalt for din kropp. T3/t4 er verktøy for å holde kroppen i normal gjenge ... ikke for å lage en tsh som legen synes er "fin".