Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
18-01-11, 20:22 #2
Sv: erfaring med kombinasjon av levaxin og erfa??
Har du forsøkt å øke armour dosen da? Det er ganske vanlig å bruke mellom 3-5 grain (1 grain = 60 mg). Selv tar jeg ikke blodprøver for tiden, men doserer etter symptomer. Jeg gikk på 1,5 grain erfa og 50 mg levaxin i noen mnd først, men føler meg mye bedre etter at jeg gikk over til bare erfa. Går nå på 3,5 grain.
Du bør for øvrig være uhyre skeptisk til å redusere dosen fordi legen ikke er fornøyd med TSH. Det er en klassiker, som sjelden fører med seg noe godt. Utallige historier om dette her på forumet.
Ellers kan det være at du har binyreproblemer siden du ikke er blitt bedre. Om du ikke har nok kortisol i blodet, når ikke stoffskiftehormonene ut til cellene. Da kan hydrokortison tabletter være et alternativ.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
kombinasjon levaxin og liothyronin
Av Anna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 09-08-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker