Viser søkeresultater 11 til 20 av 22
Threaded View
-
18-01-11, 18:47 #16
Sv: Trætte binyrer og træning
Sjældent læser jeg andres indlæg så omhyggeligt, som jeg læser dine - Honeyhob.
Men det lyser ud af dine mange efterlysninger af håb om genoptagelse af træning i fremtiden, i mange af dine indlæg her på forummet, at det er som om du sætter et lighedstegn mellem "træning" og "løbetræning" ("en lille lunte tur et par gange om ugen"), og at du (måske) er ikke interesseret i mindre end det. Er det bare sådan, så er det sådan. 
Sjældent godt forslag, Bettie
Jeg har kendskab til mange (mange!) med hypothyreose, der siger at netop den "bløde" yoga har (liksom) ført dem tilbage til den tilstand, hvor de igen kunne bevæge dem mere, end før hypothyreose/binyreproblemer har "lammet" dem. Fælles for de fleste var/er dog, at denne fandens initiativløshed (tiltaksløshet) som er et stort symptom på hypothyreose, var meget sværere at overvinde end selve yogaøvelserne (har det vist sig).
Hvordan har du klaret at overvinde tiltaksløsheten, Bettie?
Hvad træner du og hvordan har du grebet det an, Lisbeth?
Jeg selv anbefaler (fortsat) varmt "Callanetics" jeg har postet lidt om her.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hormonel reaktion på (over)træning
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 17-09-14, 19:14 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat
Bokmerker