Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
17-01-11, 08:14 #1
Trætte binyrer og træning
Hejsa

Kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med trætte binyrer og træning?
Jeg har altid trænet meget, også efter jeg fik konstateret hypothyreose, det var først da jeg startede på armour og min binyreproblematik dukkede op, at jeg måtte skrue ned for træning og siden helt droppe den.
Nu ønsker jeg erfaringer fra jer, der er lidt længere i forløbet end mig... Er i langsomt begyndt at træne igen eller hvad?
Jeg ønsker ikke og blive atlet, men en lille lunte tur et par gange om ugen håber jeg at komme til at kunne igen
Jeg søger ikke kommentarer om hvor stressende og belastende træning er for trætte binyrer, for alt det ved jeg godt
På forhånd tak
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Hormonel reaktion på (over)træning
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 17-09-14, 19:14 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat
Bokmerker