Jeg skriver under på Vilmas tips om å ringe og mase! Har også erfaring med at det funker å være litt pågående, og det er bedre å venne seg til å ringe og mase litt enn å gå i evigheter og bite negler. Det kommer garantert flere anledninger med venting på ulike prøvesvar og behandlingsdatoer. Vær på hugget fra dag 1 hvis du orker. Jeg vil også gi deg et godt tips som Vilma ga meg; Be om utskrifter fra alle prøver du tar, samt journal fra sykehuset osv. Det kommer til å gi deg bedre oversikt over hva som skjer med kroppen din i tiden fremover, og en følelse av større kontroll over situasjonen, pluss et verktøy å ha med seg til eventuelle andre leger og fagpersoner du skulle ønske å involvere senere.

Jeg måtte vente ganske lenge på operasjon. Jeg fikk diagnosen i slutten av september, ble operert i begynnelsen av november og skal ikke ha radiojod før i slutten av januar. Fordi dette er en kreftform som utvikler seg veldig sakte, er det ingen fare med at det tar tid med behandling, men frustrerende er jeg enig i at det er.

Sjekk ut den inspirerende dama Kris Carr, crazysexylife.com, hun fikk en veldig sjelden kreftdiagnose og har klart å snu situasjonen til en fantastisk livsendring til inspirasjon for tusenvis av andre. Skulle ønske jeg hadde snublet over henne tidligere i prosessen

Klem til deg