Viser søkeresultater 1 til 10 av 227
Threaded View
-
20-01-09, 18:51 #25Hildemor Gjest
Re: Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
Huff jeg føler med deg, holder på med justering av dose selv om dagen og det tipper raskt feil vei. Det er imidlertid vanskelig å komme med en anbefaling uten å vite hva dine siste blodprøver viste av verdier. Det eneste jeg vet av erfaring er at når man nærmer seg vedlikeholdsdose så lønner det seg å ta det litt rolig, små oppjusteringer og litt tålmodighet med tanke på å la ny dose få lov til å gjøre jobben. Jeg synes derfor 3 uker på ny dose var kort tid og at økningen kanskje ikke burde kommet før etter 6-8 uker.
Jeg ville derfor gått tilbake til dosen du gikk på før denne siste økningen for å bli kvitt hypersymptomene raskt. Så ville jeg tatt en ny blodprøve om en 3-4 uker og evnt justert forsiktig opp alt etter hva den viser. Ønsker du en viss økning ville jeg tatt 125 2 dager i uka (altså en økning på 50 som forrige gang, det ga jo gode resultater), feks torsd og søndag og 100 resten av dagene.
Lykke til og måtte kroppen din roe seg raskt. Hypersymtomer er ubehagelige greier.
Lignende tråder
-
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Hei alle sammen!!
Av Nettverk i forumet PresentasjonerSvar: 8Siste melding: 24-03-07, 23:28 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker