Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
09-01-11, 20:21 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Det er godt, altid at være opmærksom, men hvad angår kalium, er det meget svært komme op på overdose-mængder, da man skal have over 3 gram dagligt for at fungere ordentligt.
Der er skrevet en hel del om kalium i tråden Høy puls?. Indlæggene er spredt over 6 sider, men de værd at lede efter, tror jeg.
Derudover er man nødt til være opmærksom på, at den kost man får indeholder proteiner nok, da kroppen ellers ikke kan nyttiggøre (godt nok) hverken kalium fra kosten eller fra tilskud. Den nødvendige aminosyre hedder Taurine og kan læses om i tråden om Aminosyrer, indlæg #25.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

, men det er så fort gjort å komme for høyt! Helt sant!
Svar med sitat

Bokmerker