Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
18-04-05, 15:32 #1
Etter ett år på Armour er jeg kjempefornøyd, men det er ikke legen min
Etter ett år på Armour er jeg kjempefornøyd, men det er ikke legen min, som vil ha meg tilbake på levaxin.
Jeg har fått ett nytt liv, mer energi, lite brain fog og jeg gjør det bra på skolen. Jeg er igrunn ganske så opprørt nå for jeg vil ikke bli Zombie igjen.
Bakgrunnen for ønske til legen er:
- Har aldri vært fornøyd med prøvesvarene etter bytte (de er jo litt annerledes) akkurat nå har jeg TSH på 0.07 og alle andre verdier innenfor normalen. Dosen min nå er 3 grain, og jeg føler at jeg trenger det.
- infobrev fra statens legemiddeltilsyn der de mener det er fare for overføring av ymse sykdommer pga at det er organisk materiale.
Jeg trenger litt hjelp
- Noen som vet om smitteoverførsel eller utvikling av sykdom hos menneske pga Armour ?
- noen som vet om forskningsresultater med Armour?
- andre tips mottas med takk
Jeg skal til lege igjen om en mnd for å diskutere dette og jeg vil møte best mulig forberedt.
Tatjana
Lignende tråder
-
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
legen er ikke fornøyd
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 01-05-07, 20:45 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02 -
Noe jeg kan ta med til legen når jeg skal spørre om Armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 35Siste melding: 31-07-05, 16:25

Svar med sitat
Bokmerker