Side 1 av 4 1234 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard Noe jeg kan ta med til legen når jeg skal spørre om Armour?

Nå har jeg spist levaxin i litt over et år, blodprøvene er blitt bra, men ikke jeg. Har lyst til å prøve Armour nå, og håper det vil funke bedre enn levaxin. Er lei av å ikke fungere!

Men legen min mener jeg er frisk nå, siden blodprøvene er bra. Han mener plagene mine bare er psykisk, enda jeg har gått til psykolog som sa at det ikke var noe i veien med meg psykisk.

Legen min har sikkert aldri hørt om Armour, så er det noen som har noe jeg kan skrive ut og ta med til ham? Hadde vært fint med noen eksakte greier, jeg er helt borte vekk for tida og skjønner ikke noe som helst av det jeg leser..

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Hei Ruth.
    Historien din er ganske typisk - iallfall kjenner jeg igjen den. Vi er mange som får psykiatrimistanken kastet på oss fordi effekten av Levaxin ikke er tilstrekkelig.
    Forholdet til legen din skal jo være personlig, og han er nødt om å høre på deg. Han skal jo behandle mennesket - ikke blodprøveresultater.
    Hvis du sier at du ikke er noe bedre selv om blodprøvene er fine, så må han gjøre noe !
    Argumenter med at Levaxin ikke har tilstrekkelig effekt og at du derfor vil prøve Armour.
    Print ut disse :
    http://www.lommelegen.no/art/art2860.asp
    http://www.armourthyroid.com/
    Kommer ikke på fler, men det er mange. Prøv å søk.
    Det eneste han skal gjøre er å fylle ut et skjema og sende inn, og skjemaet har han.
    Lykke til da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Takk skal du ha!
    Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Bare en liten kommentar her. Jeg var på apoteket her jeg bor i dag for å handle. Så spurte jeg en farmasøyt om hun kunne fortelle meg om det er mange som får utskrevet Armour her på detter stedet. Her er mange leger så jeg tenkte at noen pasienter kanskje har vært så heldige å få denne medisinen. Jeg burde visst bedre. Hun ante ikke hva jeg snakket om. Hadde aldri hørt om denne medisinen!! Er det virkelig mulig?? :evil: Tenker jeg satser på Balder-klinikken jeg!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

baremei Gjest

Standard

At en farmasøyt ikke har hørt om det er vel ikke så rart? Du ba henne ikke slå opp på datasystemet, da? Det gjorde jeg, og hun gjorde det gjerne. Men hun fant ingen andre enn meg der...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Burde kanskje gjort det, men tenkte ikke så langt i farten. Hun hadde vel sannsynligvis ikke funnet noen antar jeg.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Sendte deg en PM med det jeg sendte legen min. Bla teksten på pakningsvedlegget som n'Finn la ut her.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Leya
    Sendte deg en PM med det jeg sendte legen min. Bla teksten på pakningsvedlegget som n'Finn la ut her.
    Tusen takk!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hvordan sender dere egntlig PM? Og hvordan blir de mottatt? På e-post eller? Jeg finner ikke ut av det via "Hjelp"-funksjonen.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Hvordan sender dere egntlig PM? Og hvordan blir de mottatt? På e-post eller? Jeg finner ikke ut av det via "Hjelp"-funksjonen.
    Nederst på hvert innlegg ser du en knapp det står pm på, trykk på den, så kan du sende en "private message" til den som har skrevet innlegget.

Meldingen blir ikke sendt som e-post, men blir liggende i en privat innboks her på forumet. Om du ser øverst der det står "Hjelp" og "Søk" og sånt, så står det enten "Du har ingen nye meldinger" eller beskjed om at du har fått en pm.

Knotete forklart, men håper det hjalp.
    Om du vil prøve kan du jo sende meg en test-pm for å se hvordan det funker.

Side 1 av 4 1234 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn