Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
07-01-11, 18:27 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Åh Rufus hvor er det DEJLIGT at høre at du har det bedre
Både fordi jeg er glad på dine vegne, men også fordi det gir mig lidt mere håb om at man KAN få det bedre
Kender godt det med sygdom overdosis! Nogle gange blir jeg også mere trist og elendig ved at læse om sygdom hele tiden og så har jeg også brug for en pause fra forum, nettet osv!
Vigdis! Det er "sjovt" vi to har gjort tingene "omvendt". Jeg har udredt min mave i mange år efterhånden, uden noget fokus på stofskifte og binyrer. Nu har min mave faktisk rettet sig fuldstændig, men nu kæmper jeg en kamp med binyrer og stofskifte.
Jeg har prøvet en tarmskylning for en del år siden, men den havde desværre meget negativ effekt på mig. Den satte maven fuldstændig i stå og efterfølgende døjede jeg med en meget langvarig og ubehagelig forstoppelse :o(Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker