Viser søkeresultater 31 til 40 av 101
-
20-07-10, 14:43 #31
Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek
Hej
Er der nogen, der har erfaringer med Åge Winther Nielsen (orthomolekylær læge i København), eller har hørt om ham? Jeg googlede ham nemlig på nettet, og han havde en ret uheldig sag, der endte i retten. Patienten han behandlede var muligvis uhelbedelig syg, men udfra domsafsigelsen, havde han handlet direkte uforsvarligt?
PS. Det er af samme grund ikke ham, jeg har bestilt tid hos, men jeg overvejer ham som alternativ, hvis jeg kan få en hurtig tid.
-
03-09-10, 15:01 #32
Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
Er der en herinde der kan fortælle mig om indholdet af thyroid fra Glostrup Apotek?
Altså fx. mænden af T4 og T3 i 60 mg og indholdet af hjælpestoffer
-
03-09-10, 15:15 #33
Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?
Næ ... eller rettere, ikke jeg, men de er flinke folk
Hovedvejen 101
2600 Glostrup
Telefon: 43 96 00 20
Fax: 43 96 07 67
E-mail: glostrup@apotekeren.dk
Du skal ha fat i Kristian Østergaard som sikkert kan svare på alt hvad du kan finde på ... men du kan sikkert også gi en del den anden vej
Er du blevet træt af Thyroid-S?
-
03-09-10, 15:39 #34
http://www.stopthethyroidmadness.com...-other-brands/
DENMARK’S THYREOïDUM from Biofac in Kastrup, Denmark. Imported into the Nether*lands from BUFA/Fargo, importers of pharmaceutical products.
½ grain = 29 mg (12.7 mcg T4 and 4.5 mcg T3)
1 grain = 57 mg (25.3 mcg T4 and 9 mcg T3)
2 grain = 114 mg (50.6 mcg T4 and 18 mcg T3)
Pig thyroid. Some websites state the T4/T3 ratio can vary from 2.3: 1 to 3.8: 1 depending on the lot. Meets standards of US Pharmacopoeia. Contains Microcrystalline cellulose as a filler. Also may contain lactose, sodium, chloride, starch, sucrose or glucose
EDIT/30.09.2017: gæsten LSL skrev til forummet i dag: "Jeg vil gjerne kommentere på tråden om Glostrup thyroid. Det står feil, noen har postet innhold fra Denmarks Thyroid som Glostrup. Men det er to ulike medisiner."
Ja, Denmark's Thyreoïdum (i Holland) er ikke det samme som Thyreoid fra Glostrup. Indholdet af T3 og T4 er forskelligt, selv om de begge fremstilles af pulveret fra danske Biofac.
Hvorfor hollændere ønsker deres Thyreoïdum med større mængde af T3 i forhold til T4 end i danske Thyreoid fra Glostrup - vides ikke, men Holland har altid været langt mere realistisk og mindre restriktiv i forhold til behandling af lavt stofskifte, så det ville slet ikke undre mig, hvis de besluttede, at siden det er T3 som er det aktive hormon, må der gerne være lidt mere af det i deres Thyreoïdum.
Det korte af det lange er, at gæstens advarsel mod at forveksle disse to lægemidler, hermed videregives til fremtidige læsere af denne tråd. Tusind tak for omtanken til LSL.
Sist endret av Admin; 30-09-17 kl 09:43
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-10, 15:39 #35
-
03-09-10, 16:01 #36
Men kan vi være sikre på, at det er dét ..? Jeg ved, Glostrup Apotek køber ind hos hollandske Fagron. Jeg tror da, man skal ringe til ham Kristian Østergaard for at vide, at indholdet er det, du nævner, Hansen ?

Super! Har du vredet armen om på vedkommende? Eller ku h*n bare se, du havde det bedre - og blev måske overbevist??
Nielsigne
-
03-09-10, 16:12 #37
-
03-09-10, 16:30 #38
Opplysningene fra STTM er sendt siden av en jeg antar er en bruker. Glostrup har jo også nettopp startet en ny produksjonesserie, hvis den er kommet igang ?
Det opplyses ikke hvor gamle opplysningene er.
Så mener jeg det er må den måte at den Hollandske produksjon kjøper sine råstoffer av BioFac. Tablettenes innhold av aktive stoffer kan likevel være forskjellige i disse produksjoner.
Jeg har forsøkt å skrive til Hollenderne flere ganger, men de svarer ikke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-10, 18:45 #39
60 mg Thyroid fra Glostrup indeholder, så vidt jeg er blevet oplyst om, 9,15 mkg T3 og 36,3 mkg T4. Hjælpestoffer : laktose, kartoffelstivelse, gelatine, magnesiumstearat og talkum.
Pjevs
-
03-09-10, 19:28 #40
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker