Sitat Opprinnelig skrevet av Anne H H Vis post
Nu har jeg snart været i kombinationsbehandling med T3 i 6 måneder - og hvis der er tale om placeboeffekt, så fint med mig, bare det virker.
Efter hvad jeg har hørt, har nogen gavn af T3 andre slet ikke. Min krop var elendig til selv at producere T3, det kom snigende efter jeg fik bortopereret min kirtel, så måske det er forklaringen. Ikke alle er så elendig som mig til at producere T3, hvorfor årsagen måske skal findes et andet sted, hvis de alligevel skulle døje med stofskifteproblemer.
Jeg har droppet Riget - vores hæderkronede storhospital i Kbh, fordi jeg hele tiden blev udsat for nye endokrinologer, nogle virkede som om de kom direkte fra studiet - åh, ak og ve.
I stedet går jeg hos en overlæge, der til dagligt har praksis på et hospital, og derudover har lidt sidebeskæftigelse som privatpraktiserende. Han fortalte mig, at han havde lavet sine egne patientstudier, og konklusion var klar - T3 virker, på trods af de studier, der siger det modsatte. Så meningerne er delt. Jeg vil dog ikke leve et liv uden T3, placebo eller ej.

Hej Anne
Også du har nu fået kombinationsbehandling. Hvor er det godt, at det lykkes for mange af jer.
Det er ikke lykkedes for mig endnu.
Derfor, kan du fortælle mig, hvem din læge er?
Som jeg har skrevet i andre af mine indlæ her i tråden, så erjeg villig tilat tage hvor som helst hen, for at finde en læge, der vil udskrive T3 til mig.

Hvor får du T3 fra? Fra Apoteket? Og er det Liothyronin?

Bedste hilsner
Helle