Viser søkeresultater 1 til 10 av 104
Hybrid View
-
07-04-08, 20:32 #1
allergi er det som slår meg og ja....
når man blir moderat slapp etter et mpltid er det typisk etter et måltid med stor andel av karbohydrater. jeg blir veldig satt ut av tunge potet og saus middager(og blææææh i kroppen) som bare er fulle av tomme karbohydrater. dette er jo fordi blodsukkeret syynker.
men så ødelagt som du blir har jeg aldri hørt om bortsett fra med allergi/kraftig intoleranse for matvarer.
har ek eks-kollega som hadde mye hjelp i den...hva heter den....den klinikken i oslo? balder ja!
dette var etter å ha tatt ordinære prøver(gastroskopi/måle blodsukker fastende).
du må iallefall gå til en lege som kan følge deg skikkelig opp, og skriv ned absolutt alt du spiser - samt reaksjoner etterpå. dette kan hjelpe en evt spesialist mer.
Lignende tråder
-
Dere som har dårlig erfaring med Levaxin
Av camomilla i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 39Siste melding: 20-10-09, 17:50 -
Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat
Bokmerker