Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Hybrid View
-
25-12-10, 09:56 #1
Sv: D-vitamin - stoffskiftepåvirkning ?
Hei
Hva legger du i pizza ansikt ?
Jeg har nå gått på 25 mg levaxin + 90 Thyroid hver dag. Noen dager har jeg tatt 50 mg Lev + 90 Thy. I tillegg har jeg tatt litt D-vitamin , siden denne prøver lå på rundt 60 .
Formen er blitt bedre energimessig, men jeg synes ansikten mitt ser så annerledes ut. Jeg ser sååååååå sliten og tynn ut i ansikt og spesielt halsen. Akkurat som det snurper seg inn i halsen ..... Vet ikke om jeg er overdosert nå noen måte...........Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....
-
25-12-10, 14:01 #2
Heisann
Vet ikke om du har gått ned noe i vekt og at det kan være derfor du blir tynn i ansiktet? Selv opplever eg at det er lett å få ødem i ansikt hals og særlig øyne når jeg er for lav. Når dette forsvinner kan jeg virke litt dratt og tynn, men det går seg liksom til etter en stund. At det på en måte tilpasser seg etter en stund på lavere vekt eller mindre ødem.
-
25-12-10, 14:40 #3
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
27-12-10, 12:44 #4
Hi hi
Er bare litt usikker om jeg har for mye thyriod nå , føler at ansiktet ble mer slitent etter at jeg startet med de tablettene.
Men når du føler huden er hvit , er det da for lavt eller høyt stoffskifte.......huden mister helt fargen av og til.
Jeg peser jo på med masse d-vitamin om dagen . . . .
Har ikke gått ned i vekt Blondie , heller opp , selv om mine bein blir bare tynnere og tynnere......Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....

Svar med sitat

Bokmerker