Viser søkeresultater 1 til 10 av 50

Hybrid View

  1. #1
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

    Standard Sv: Lavt stoffskifte?

    Sitat Opprinnelig skrevet av IMAK Vis post
    Takk smgj
    Det var nettopp dette legen min var litt bekymret for, for jeg har en del hjertebank og høy puls fra før (som til nå har blitt betegnet som stress). Så høy puls og hjertebank er jeg vant til.

    Nå sitter jeg jo og venter på mirakler her - at jeg skal "våkne" og bli et nytt menneske
    Jeg vil ikke ta ifra deg håpet om oppvåkning, men vær klar over at det sjelden er på måten "pling".
    Hvor fort medisinen virker er VELDIG individuelt. Selv var jeg en av de få som merket forbedring omtrent etter første tablett. Det er ikke normalen. For de fleste kommer endringene rykkvis eller umerkelig og det er kanskje kun etter 3-6 måneder man kan se tilbake og se at det har vært framgang. Lag deg en symptomdagbok med symptomer og hvor harde de er og oppdater den f.eks ukentlig.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

  2. #2
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Vestlandet, Norge
    Alder
    53
    Meldinger
    17

    Standard Sv: Lavt stoffskifte?

    Er klar over at jeg ikke kan forvente mirakler som et "pling" Men prøver å holde motet oppe ... det kom nok ikke tydelig nok frem i det jeg skrev i forrige innlegg
    Sitter med en TPO på 572 og venter på at legen skal fortelle meg hva som skjer videre

Lignende tråder

  1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn