Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Hybrid View
-
08-12-10, 06:10 #1
Sv: Lavt stoffskifte?
Jeg vil ikke ta ifra deg håpet om oppvåkning, men vær klar over at det sjelden er på måten "pling".
Hvor fort medisinen virker er VELDIG individuelt. Selv var jeg en av de få som merket forbedring omtrent etter første tablett. Det er ikke normalen. For de fleste kommer endringene rykkvis eller umerkelig og det er kanskje kun etter 3-6 måneder man kan se tilbake og se at det har vært framgang. Lag deg en symptomdagbok med symptomer og hvor harde de er og oppdater den f.eks ukentlig.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
08-12-10, 20:16 #2
Sv: Lavt stoffskifte?
Er klar over at jeg ikke kan forvente mirakler som et "pling"
Men prøver å holde motet oppe ... det kom nok ikke tydelig nok frem i det jeg skrev i forrige innlegg
Sitter med en TPO på 572 og venter på at legen skal fortelle meg hva som skjer videre
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46




Svar med sitat
Bokmerker