Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Jeg brukte en periode vanlig ginseng (mange år siden) og opplevde da den virkningen Dr. Lam skriver om. Jeg hadde dobbel energi en periode. Men jeg hadde "lånt av fremtiden" og måtte betale etterpå. Funka dog veldig fint i 3-4 dager rundt eksamen. For meg lå bruksgrensen på et sted like over en uke. Da ble det payback-time enten jeg ville eller ikke.

Er redd det er tilfellet, ja.... Sibirsk ginseng skal visstnok ikke være et vanlig ginseng, men likevel. Synes det er rart at sibirsk ginseng isåfall anbefales så varmt mot binyretretthet så og si overalt der det står om alternativ behandling for binyrer, inkl av Wilson. Ingen nevner en døyt om overstimulering...... tror jeg tar meg en ginseng- fri dag i morgen, jeg.

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Så flott at du føler deg bedre, Berit.
Tenkte jeg skulle spørre deg om du har prøvd nattlysolje mot pms. Har hørt at dette funker for mange.
Har brukt nattlysolje i noen mnd, merker minimal forskjell. Men pms er blitt bedre enn før, altså, men det er nok pga Erfa og doseøkning. Hadde dog ikke gjort meg noe å redusert det enda mer