Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
21-11-10, 10:48 #19
Sv: Homøopati og lavt stoffskifte
Vil bare si takk til Lona som deler sin historie her. Det er veldig interessant å lese. Helt fantastisk at søsteren din er blitt frisk. Skjønner godt du vil prøve denne veien selv når du har et så håndfast bevis. Jeg har også lest Anisas innlegg om homeopati, og jeg kan ikke si annet enn at jeg liker grunntanken utrolig godt.
Min akupunktør på Heggeli Helhetsmedisin er også homeopat. Hun sa imidlertid klart i fra at stoffskiftemedisin var noe jeg måtte ta resten av livet, at hverken akupunktur eller homeopati kunne avhjelpe på det, annet enn lette symptomer til en viss grad.
Men- dersom man har flaks og treffer på en særdeles oppegående og god homeopat, samt har flaks som har en kropp som responderer på behandlingen derfa, så tviler jeg ikke på man kan bli kurert. Da er man rett og slett bare heldig! Men det aner meg at ikke så mange er av de heldige her? Selv tror jeg ikke jeg ville tatt sjansen på det, i alle fall ikke hos norske homeopater.
Ønsker deg virkelig lykke til med behandlingen, og håper du fortsetter å poste her:-)
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte?
Av Varla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker