Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
18-11-10, 09:26 #7
Sv: Homøopati og lavt stoffskifte
Hvis det hadde gått an å tenke seg fri fra autoimmun hypothyreose, hadde jeg garantert vært frisk for lenge siden. Jeg hater å gå til lege, hater å bruke medisin, og mitt første (og andre, tredje, fjerde etc) valg når jeg ikke føler meg bra er å spise sunt, trene regelmessig og tenke positivt til krampa tar meg.
Da zombi-tilværelsen ble så kritisk at jeg til slutt gikk til lege, var det egentlig bare for å få bekreftet at alt var greit så jeg kunne fortsette med min yndlingsfremgangsmåte nevnt ovenfor. Men det var det ikke, og selv om jeg ikke er i mål ennå på dosering etc, er det stor forbedring etter at jeg er begynt på medisin. Glad jeg overvant meg selv og gikk til lege, og at han (selv om det virker som om han helst ser på blodprøver og referanseområder som de fleste leger) for det første gikk rett på stoffskifte-teorien og dernest har latt meg få øke dose selv om blodprøvene er 'fine'. (Er det ikke fryktelig irriterende å høre legesekretæren si det så fornøyd i telefonen når du ringer for å høre resultatet av siste blodprøve?)
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte?
Av Varla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker