Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
17-11-10, 14:41 #6
Sv: Frisk av binyretretthet UTEN kortison?
Hvis du begynner på HC, må du bruke det helt til du ikke trenger det mer. Du kan ikke brått slutte. Da kan du bli enda sykere, og kan få sekundær binyrebarksvikt, som er enda verre enn det jeg har hatt nå. Det er altså blodig alvor, ikke noe nykker, eller gidder ikke. Så det er å spise piller, hver eneste dag. Meg koster det ingenting. Og det er fordi jeg blir bedre av å ta dem. Jeg føler meg privilgert, som får en behandling som hjelper. Da jeg startet, merket jeg en langsom bedring, veldig sakte. Men jeg var temmelig dårlig da. hadde ett mål: å lage middag til familien min hver dag. Det var mange dager hvor det målet var umulig.
Hvis levaxin ikke virker for deg, ville jeg forsøkt å få thyroid. Samt HC, siden spyttprøvene dine viser at binyrene har lave verdier. Lykke til med valg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Binyrer, kortison og slikt
Av pandalakris i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-02-08, 21:03 -
kan kortison påvirke puls og hjertet?
Av rikke i forumet HydrocortisonSvar: 5Siste melding: 29-03-07, 08:36 -
kortison?
Av lailabye i forumet HydrocortisonSvar: 6Siste melding: 24-10-06, 08:34

Svar med sitat
Bokmerker