Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Ved du hvad Pusen1975? Så er her rigtig mange dumme her som fyller kroppen med den skiten der. Du skal selvfølgelig ikke fylde kroppen med noget som helst. Selvfølgelig ikke. Med den indstilling ville du alligevel ikke have gavn af HC-binyrestøtte, snarere tværtimod. Stresset over en uønsket/frastødende behandling ville æde effekten op inden den kunne nå at gøre gavn.

Jeg må ærligt tilstå, at dit ordvalg går mig på, på vegne af alle de andre, som trænger til behandling for deres binyreinsufficiens og som dit ordvalg vil skræmme fra den, for dem måske eneste løsning.

Dit ordvalg tyder klart på, at du overhovedet ikke har sat dig ind i sagen. Havde du gjort det, var der ingen grund til at bruge ord som "den skiten der". Hvordan støtte sine binyrer på anden måde - står der masser om her på forummet.
Vel, jeg er nordlænding og da utrykker man seg kraftig, særlig siden man i tillegg er syk, oppgitt, har kort lunte og er sliten.
Det siste jeg trenger nå er å ese ut å bli dobbelt så stor, noe ganske mange har skrevet masse om fra før her inne, som igjen har påvirket min innstilling om dette... Godt poeng...!