Jeg går nå og venter på resultat av spyttprøver sendt til svenske Scandlab, men regning fikk jeg i går! Nå var det tre uker i går siden jeg sendte prøvene avgårde, så da regner jeg med at svaret kommer når som helst. I morgen kanskje, for i Sverige skal de vel jobbe sjøl om det er 17. mai - ha, ha! Jo, jeg er meget spent!

Det er meget enkelt å bestille testmateriell derfra, og så var det bare å spytte i et lite rør fire ganger i løpet av dagen. Prøvene fryses etter hvert, og sendes som vanlig post sammen med en fryseklamp til Stockholm.

Resultatet skal komme etter 2-3 uker, så nå er jeg spent. Dette kan du gjøre helt på egen hånd, det er bare å "google" på Scandlab, så finner du alt du trenger. Det koster noen kroner (drøyt 1200 norske kroner), men er man skral så ofrer man litt for å komme til bunns i saken!

Jeg har nå gått på Levaxin i 14 mndr, og er ikke kommet så veldig mye lenger enn for ett år siden. Det skylder jeg legen for, for hun har vært så utrolig forsiktig med doseøkningen. Men jeg synes nå at det har hjulpet litt i vår, og at jeg fikk T3 i høst gjorde at jeg kom ut av tåkeheimen! Jeg var totalt utladet mentalt - det var en helt grusom erfaring!

Legen min vet enda ikke at jeg har tatt denne spyttesten, men om de har funnet ut noe så må jeg nok ta kontakt og fortelle hva jeg har gjort! Lurer på om de liker at vi tar oss til rette på egen hånd?? Det får så være, for det er jo VI som kjenner elendigheten på kroppen! Dama er grei nok, hun, men litt "gammeldags" i synet.