Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Veldig interessant dette du sier her, Gunnda. Jeg kjenner igjen noe av dette hos meg selv, heftig hjerteaktiviet på natta. Jeg har ikke tenkt at selv det å gå på do kan være nok til å stresse systemet da! Jeg kjenner at jeg er inne i en nedtur-periode nå. Orker mindre, dårlig på å trene, blir fort anpusten av lite aktivitet. Så jeg tenker at min periode med 20 mg hc er for lite. Jeg må opp igjen. Så de to siste dagene har jeg økt opp til 22.5 mg, det kjennes bedre. Jeg tror jeg har kjørt litt for mye sparebluss, litt for raskt. Opplever at verken fastlege eller lege på Balder kan nok om binyrer. Planlegger å skifte til Heggeli nå.
Pulsen min roer seg med en gang jeg legger meg ned (hvilepuls ca 70) fordobles når jeg er i stående. Hadde det vært adrenalin skulle pulsen skyte i været. Finnes BT apparat på apotkenene til rundt 500kr. For den som har lyst til å sjekke eget BT og puls, selv er jeg så heldig å låne fra jobb. Mer korrekte målinger og observasjoner som det er greit å ta med til lege. Du burde ikke prøve deg på Florinef igjen da, Ruth? Min Hc dose er på mellom 25-30mg.