Viser søkeresultater 1 til 10 av 111

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser

Sitat Opprinnelig skrevet av Oppognedform Vis post
    Men forstår ikke formen min helt. Er lik blek om dagen, og blir bare tynnere og tynnere . Og som sagt sinnsykt hodepine over øynene og muskelsmerter dvs steder.
    Jeg forstår det heller ikke.... og her bliver jeg nødt til at redigere mit svar 20 minutter efter at jeg har postet det. Jeg er nemlig gået tilbage i tråden og læste lidt mere på "forhistorien".

Du postede d. 2. april dine prøvereasultater efter øgning af Levaxin til 550 mcg/uge:
    19.01.2010 - Fritt T4 19,3 , TSH 0,23 , Fritt T3 6 , Anti TPO 394

16.02.2010 - Fritt T4 18,5 , TSH 0,06, Fritt T3 5,8

Så skriver du for 2 dage siden: "Er en måling på 7 på T3 mye eller i overkant. Skjønner ikke noe av formen min. Blir bare tynnere og tynnere og ser mer og mer sliten ut. Men verdiene mine burde jo vise at jeg var i bedre form nå????"

Jeg mener ikke at de medicindoseringer (uanset Levaxin før eller Erfa nu) berettiger til så højt et FT3. Der er ganske enkelt ikke "stof" nok (T4) til så høje T3-værdier.

D. 4. april skrev du: "Og hva med den TPO som alltid hos meg ligger på mellom 300-500. Hva betyr denne? Legen sier at den trenger man ikke bry seg om."

Det er herrens dumt af lægen, der forøvrigt burde skamme sig... Anti-TPO er afgørende at vide noget om og følge op på, når dine hormonværdier stiger så hurtigt, trods den forholdsvis lave medicindosering.

Det som kan ske er, at hvis man udvikler en akut (dvs. intensiveret i forhold til før) kirtelbetændelse, kan det ske at hormonlagre i kirtlen frigives til blodet og man bliver bare mere syg af det, end man var før.

Det var i april at du skrev om anti-TPO på 394. Hvad med senere? Har dit anti-TPO været målt i mellemtiden?
    Sist endret av Anisa; 10-11-10 kl 10:49
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Levaxin + Liothyronin eller erfa?
    Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 10
    Siste melding: 30-04-11, 20:02
  2. Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
    Av Rosin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 20-10-10, 10:20
  3. Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
    Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 77
    Siste melding: 09-03-09, 23:35
  4. Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
    Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 1
    Siste melding: 05-04-05, 08:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn