Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
11-04-10, 17:22 #22
Sv: Fastlegen mener jeg er overdosert
Bare vi klarer - og får muligheten til - å finne ut av oss selv, er dette slik jeg ønsker det. Det er mulig lavt stoffskifte ses på som EN sykdom, men det er iallfall slik at den arter seg meget forskjellig for de individer som er berørt.
Og det må vi bare ha respekt og forståelse for.
Jo, jeg begynte med D3 litt haltende og smånervøst sommeren 08.
Det er for jævlig, men jeg påvirkes av skremseslpropaganda selv om jeg vet bedre !
Initialdosene var små, og etter noen uker tok jeg mot til meg å "hølja" innpå 50µg. Det resulterte i at leggene gikk i fulll krampe begge to.
Så ble det litt stopp og start og det gikk bedre og bedre.
I hele fjor tok jeg 50µg. Jeg har målt flere ganger, og alltid seponert en uke før og så tar disse prøvene flere uker å få svar på her, så det blir en stopp.
OH-25 viste en fallende tendens i hele fjor, også 01.02.10 (OH-25=69), så fra Mars bruker jeg 100µg/dag.
Jeg vil anta at det også er for lite uten at man regelmessig spiser mye fiskemølje eller går spesielt mye i solarier.
Jeg gjør sjelden noen av delene, og vil regne med at vinterbruk av 100µg/dag knapt har evnen til å bevare sommerens D3-fangst.
Jeg antar det er best å å mest mulig fra moder sol, siden det er slik det er beregnet å komme inn i kroppen.
Piller ser jeg på som et nødvendig onde, men det må til her på berget.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Av Kenneth&Lisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 15-06-09, 06:08 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat

Bokmerker