Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
05-11-10, 21:00 #11
Sv: Hyperparatyreoidisme
Rom var ikke bygget på en dag. Giv lidt tid og jeg er sikker på, at du bliver mindre "forvirret" med hver dag der går. Særlig hvis du gransker Jolenes link til Parathyroid-site.

Magnesium er en meget god idè at tilføje da magnesium (citrat) understøtter nyttiggørelse af calcium i kroppen, så vidt jeg husker. I det hele taget anbefales tilskud af calcium (citrate) altid at ledsage af magnesium (citrate) i forhold 2:1 (corect me if i'm wrong, someone).
n`Finn`Glemmer vi ikke lige K2-vitaminet? Har man mangel af den ene, har man (som regel) også mangel på det andet = D3-vitaminet (og calcium i maden osv.) ikke optages/"forarbejdes" godt nok... Disse to vitaminer samarbejder så tæt sammen, at det er lige før at de ikke nytter nok, hver for sig.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypothyreose? Noe annet?
Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 05-01-11, 17:22 -
Lincoln om makt og annet
Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 17-06-10, 14:07 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker