Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
05-11-10, 20:33 #11
Sv: Hyperparatyreoidisme
Takk for svar. Jeg skal absolutt ta en nærmere titt under D-vitamin her inne, jeg har allerede sett på litt av det.

Men hvis jeg skulle velge å ta et annet tilskudd istedenfor calcigran forte, bør jeg da også ta kalsium i tillegg? Jeg har jo som sagt fått påvist hyperparatyreoidisme pga d-vitaminmangel og forhøyet PTH, men med normalt kalsium - jeg bare tenker at ting lett kan vippe over hvis jeg bare dytter innpå med D3? Burde jeg ta noe annet i tillegg? Jeg fikk egentlig beskjed av endokrinologen om å ikke ta andre tilskudd siden "alle andre prøvene var fine", men jeg tenker kanskje magnesium? Sink? Det er en så stor verden med mineraler og vitaminer at jeg blir helt forvirret, spesielt når jeg vet så lite om hyperparatyreoidisme og hva som gjør ting verre og bedre.
Lignende tråder
-
Hypothyreose? Noe annet?
Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 05-01-11, 17:22 -
Lincoln om makt og annet
Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 17-06-10, 14:07 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker