Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
17-10-07, 21:47 #5
Re: Oprah winfrey om stoffskifte (og noen far-out teorier)
Siden hun holder kjeft om det meste liksom og har en underdanig plass i universet vårt"In many women thyroid dysfunction develops because of an energy blockage in the throat region, the result of a lifetime of 'swallowing' words one is aching to say. In the name of preserving harmony, or because these women have learned to live as relatively helpless members of their families or social groups, they have learned to stifle their self-expression....It's no coincidence that so many more women than men have thyroid problems. Thyroid disease is related to expressing your feelings...
Ok til en liten grad kan jeg skjønne at undertrykte følelser kan skape stress som igjen kan... Men det er så fjernt vil jeg si, at sjansen er ufattelig liten for at det er grunn til thyreoideasykdom. Og det er garantert ikke grunnen til at det er flere kvinner enn menn!
Ikke vet jeg hvem som har snakket med henne om sykdommen, men de har ikke styr i hvert fall!
Men, en fin måte å legge skylden på dem som har sykdommen. Dette er noe en selv har påført seg selv.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Gail Wurmsteins brev til Oprah
Av brits i forumet Breve til legenSvar: 12Siste melding: 19-01-11, 14:38 -
Lavt stoffskifte og infertilitet - noen med erfaringer?
Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 09:35 -
Oprah winfrey om stoffskifte (og noen far-out teorier)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 21Siste melding: 20-10-07, 15:02 -
Noen spørsmål om tenåring med lavt stoffskifte
Av Villevall i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-09-07, 20:41 -
Noen som har vært gravide med lavt stoffskifte her????
Av linnmathea i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 30-10-06, 20:44

Svar med sitat
Bokmerker