Sitat Opprinnelig skrevet av Lillepus88 Vis post
Fedon er indremedisiner ja, men ikke endokrinolog. I boka hans står det blant annet at "det er færre som tror at de har lavt stoffskifte som faktisk har det. Det er enkelt å diagnostisere hypothereose, det gjøres med en blodprøve. Har man sykdommen er den enkel å behandle, man tar bare en pille og blir helt frisk"

Parafraserer her, men dere skjønner. Han mener stoffskiftesykdom ikke er så farlig, at den er enkel å diagnostisere og at alle blir helt friske av den enkle behandlingen (med Levaxin altså).

Ville dette forumet eksistere i det hele tatt hvis det var tilfelle?
Ja, jeg forstår dig godt Lillepus Du har ret! Men, se dig alligevel omkring herinde - mange er havnet her fordi deres endokrinologer netop mener det samme.

Lindberg er i det mindste lovligt undskyld for, tankeløst at gentage efter endokrinologerne. Men i modsætning til dem, lykkes Lindberg at hjælpe sine patienter i en langt højere grad end endokrinologerne gør. Jeg tager ham lidt i forsvar, fordi jeg bare kender så mange som er blevet hjulpet af ham, mens jeg endnu ikke har mødt en eneste, som tilsvarende er blevet hjulpet af en skandinavisk endokrinolog i forhold til hypothyreose. Det skal man nærmest til Belgien efter, mens Lindberg i det mindste er til rådighed her.