Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
Noe annet forsåvidt, men siden du nevnte kosthold; i går kom jeg tilfeldigvis i snakk med en dame som hadde hatt lavt stoffskifte med antistoffer og gått på Levaxin, som hadde "kurert" stoffskifteproblemer ved hjelp av kosthold og lavkarbo, og var i dag frisk og sprek uten medisiner. Tror dessverre ikke alle kan være så heldige uansett hvor riktig de spiser av kosthold og tilskudd, men det er i alle fall et bevis på at hva man putter i munnen har MYE å si for helsa vår! (Denne damens tips var å kutte ut gluten og melk, spise lavkarbo og ha fokus på blodsukkerstabilitet).
Dette å jobbe seg frisk via mat etc minner om noe jeg leste i boka til Datis Kharrazian " Why do I still have thyroid problems when my labtests are normal" se nettsiden hans. Det er kanskje mulig dersom du er tidlig ute i forløpet og ikke har antistoffer? Jeg har også hørt en liknende histoie om moderatoren for det svenske forumet, Turtles. Men for dem av oss som har antistoffer, er vel det en umulighet? Men jeg antar at mye kan bli bedre via kost og livsstil