Sitat Opprinnelig skrevet av Siljenta Vis post
jeg har jo egentlig ikkeno behov for å snakke med legen, eneste jeg vil er å ha de prøveresultatene, men de kan han kanskje sende meg i posten? å da kan jeg jo legge de ut her. Mulig jeg skjønner mer hvis noen her kan forklare verdiene mine, for legen snakker bare uforståelig.. å da sparer jeg jo de pengene også! ;)
Du kan ikke selv rekvirere prøver. Det er det kun legen som kan. Han vil nok gjerne snakke med deg før han gjør dette, for å være sikker på at han ikke overser noe. Når du ikke skjønner hva han sier, må du spørre. Noter masse spørsmål og ting du lurer på i forkant av legetimen.

Vi skal hjelpe deg så godt vi kan, men du trenger legen din i ryggen i tiden fremover også. Det er han som skal rekvirere prøver, sette i gang behandlig, se på andre alternativer hvis behandlingen hjelper dårlig, samt gi deg hjelp til å finne din dose.

Og husk hva n'Finn sier. Denne prøven skal taes om morgenen, medikamentfastende, og det er jo tydelig at det er da du har størst problemer også og dette vil nok synes på blodprøvene dine.