Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Problemene rundt syklus har blitt mindre, men det er selvsagt ikke borte. Men bedre nå enn før ihvertfall.

Jeg skal også diskutere dettemed hc under mageinfeksjon med legen på Balder. Synes egentlig at vi burde ha hatt et slags "opplegg" rundt dette. Burde ha vært en slags "pakke" vi har fått i forbindelse med slik behandling. Tror jo ikke hc-krem vil ha samme effekt. Men bedre en ingenting, det var det jeg tenkte. Egentlig synes jeg at hc-krem virket forholdsvis raskt på meg, men effekten var jo mye, mye svakere enn tabletter.

Medical bracelet var en god ide. Funnet noen på nettet, skal lete litt mer. Noen var jo veldig skrikende og annonserte for allverden at du har binreproblemer. Får finne en som er informativ nok, men som ikke kringkaster at du er syk altfor høylydt!

(Berit, lurer litt på om vi har samme Balderlege? M.T. er initialene.)

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post

(Berit, lurer litt på om vi har samme Balderlege? M.T. er initialene.)
    Jepp vi har samme lege:-) Jeg skal se han i begynnelsen av nov. og skal spørre om disse ting da. Var på apoteket i går og spurte samtidig om det fantes noe sprøyter e.l. man kunne benytte ved omgangssyke, men de visste ikke om noe. Synes også det er rart vi ikke har fått noe info om dette, og at det ikke var nevnt i det tre siders lange info skrivet jeg fikk om hc behandlingen.

Godt å høre at pms er noe bedret... nå er det akkurat over for denne gang for min del, og jeg har ihvertfall en drøy uke i vente som pleier å være bra (før eggløsning).

Ellers har jeg begynt å ta 1000 mg krom/2000 mg kanel pr dag nå for å regulere blodsukkeret. Sliter med ujevnt og veldig følsomt blodsukker. Har søkt på nett og sett flere som har gode erfaringer med dette. Føler meg faktisk bedre etter å ha tatt det i to dager, men det er jo for tidlig å si, samt at jeg er i "go- uka" i forhold til pms, så alt er jo litt bedre nå.

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder