Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
23-10-10, 12:23 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Joda, den varmhjertede er ikke så vanskelig å satse på.
Men man blir jo fort utnyttet, og jeg har vel hatt føttene godt innenfor den dørterskelen for å si det slik..
Den fandenivoldske siden har vel kommet med åra, og består i at jeg nå tør å gå egne veier.. For å være litt diplomatisk da.
Og her ligger det selvsagt mange dårlige egenskaper også..
Men den siden har jo blitt mye borte, for en mister mye troen på seg selv, og lar etterhvert kanskje folk tråkke på seg. En lever ikke for seg selv lenger; alt blir liksom ett fett.. Urokråka består mye i klovnerier og dårlig humor, og i å være veldig sosial.. Og den dårlige humoren er vel der enda, bare ikke riktig så utspekulert kanskje..
Jeg var en flott utdrikningslagsregissør en gang. 
Håper forresten du har funnet ut av thyroid doseringen din n`Finn. Slitsomt å aldri kunne slippe å overvåke "systenet" i kroppen. Men det høres jo ut som det driver å skjer gode ting?
Jeg føler meg forresten mindre trett i dag. Så den ekstra 30 mg thyroiden virker enda. Men har et øket trykk, eller noe slik, i brystet. Men hjertet er jo et veldig følsomt organ, og trenger kanskje lang tid på å tilpasse seg?
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker