Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
22-10-10, 18:57 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Hei alle sammen!

Ville bare meddele hvordan det går med meg og samtidig spørre dere om noe.
Formen min er bedre, men svinger. Har mye mindre brainfog etter doseøkning, og har noen dager hvor jeg vil si at jeg er i god form. Men jeg har nok mest dager hvor jeg er midt i mellom, slik i nogenlunde form. Følte at formen dalte betraktelig ved de siste røde dager (ikke helligdager
) og er/var på tur oppover igjen.
Har disse symptomene: Føler meg trett, akkurat som at jeg har lyst til å sove, føler meg noe giddalaus, men glimter til innimellom. Har ikke så mye brainfog, noe som plaget meg mye en stund. Har startet opp med ora adren igjen etter at douglaslabs fant ut at de hadde fått betalingen min likevel, og at jeg ikke hadde mottatt det de påsto jeg hadde fått. Var litt tull der altså. Så jeg gikk en stund uten ora adren, og ble ikke så mye dårligere..Lurte noen ganger på om jeg følte noe forskjell.. Men jeg føler liksom nå etter at jeg startet med ora adren igjen ( 10 kapsler hver dag) at brainfogen er byttet ut med denne sove og tretthetsgreia.
Jeg føler nå at jeg kan stole mer på formen, og at jeg kan klare større utfordringer.
Blir jeg 50 % bedre enn det jeg er nå, vil jeg anse meg som frisk
Og når jeg blir 25% bedre tenker jeg å starte i 50% jobb igjen.. Bare noen tanker...
Så i dag har jeg trappet opp fra 195 mg til 225 mg thyroid. Merker ikke den store forskjellen enda, men forrige gang kom den etter noen dager.
Så konklusjonen er at jeg er mye bedre enn på 135 mg thyroid, men hva denne trettheten er vet jeg ikke; binyrer eller hypo? Noen som har erfaringer med dette og hvordan det gikk over?
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker