Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
18-10-10, 13:03 #1
Masse rare symptomer
Har i 2.5 år hatt masse rare symptomer og lurer på om det har med stoffskiftet og gjøre,,det siste året har jeg hatt.
-Tretthet
-Føler meg svak i venstre side,,men ikke fysisk svak
-Rar i tungen
-puls 60 men hopper fort over 100 med minste anstrengelse.
-blodtrykk på 110 men hopper opp og ned som en jojo.
-visse perioder om natten er jeg numm i armen hver gang jeg våkner.
-kald på venstre legg av og på
-stivhet som kommer og går i kne og rundt ellers i musklene noen timer om gangen spesiellt om morgen.
-1 uke så var plutselig håndleddene føles svake og ble bedre når jeg trente dem.
-vondt i brystet noen uker men gikk bort igjen,legen fant ikke noe gale.
- hele tiden føler rare ting i kroppen so at ikke alt er som det skal være.
-Stor depresjon,,og hele tiden tror det verste,,spesiellt med alle rare symptomer.
- blir helt rar og symptomene forsterkes mye når jeg er blant mye folk.
-Mye rykninger i kroppen når jeg prøver og sove,,,men har gått vekk etter jeg startet med magnesium inntak.
Fikk akkurat igjen blodprøve som viste
høyt kolesterol 6 skal være under 5
Og en kolesterol på 4,65 som skal være under 3.
D vitamin på 18 som bør være mellom 20-55
t4 112 skal være mellom 58-161 nmol/l
tsh 1.0 g skal være mellom 0.4-4.0 blodprøven ble tatt på ettermddagen klokken 3 så kanskje derfor den er lav.
Anti Tyroglobulin 65 skal være under 50 u/ml
Antitpo 38 skal være under 35 u/ml
Leikocyte i urin 83 som skal være under 28 tegn på urinveisinnfeksjon.
Prøven er tatt i utlandet så derfor er det sikker litt andre referanser på blodprøvenivåene.
Så spørsmålet er hva kan jeg ha? og hva bør jeg gjøre? ,,da jeg ikke er i form i det hele tatt og har gjerne lyst til og fungere igjen,formen svinger i hytt og vær med masse rare symptomer som kommer og går.
IvarFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Overrasket over prøveresultater - ønsker råd
Av Katarina i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 29-09-05, 10:26 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40


Svar med sitat
Bokmerker